Chcesz mieć adres wirtualny w Warszawie – koniecznie sprawdź, czy w cenie są też te usługi towarzyszące!
Budujesz swój biznes? Zobacz konferencję Founders Mind na PGE Narodowy [20 października]
Sprawdź agendę i dołącz
Adres wirtualny w Warszawie to usługa umożliwiająca dowolnej firmie rejestrację działalności gospodarczej w konkretnym miejscu znajdującym się w stolicy, bez konieczności fizycznego posiadania biura. Decydując się na to rozwiązanie, warto upewnić się, co dokładnie zostało zawarte w cenie.
Po co wirtualny adres dla firmy w Warszawie?
Ponieważ jest to rozwiązanie szczególnie korzystne dla przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność mobilną, pracują z domu lub nie chcą ponosić kosztów wynajmu lokalu biurowego.
Z podobnej opcji najczęściej korzystają informatycy, programiści, graficy, tłumacze, copywriterzy czy telemarketerzy. Ten nowoczesny pomysł pozwala firmie ograniczyć wydatki za wynajem, wyposażenie przestrzeni, rachunki za energię elektryczną, wodę czy sprzątanie.
Ulokowanie działalności gospodarczej w stolicy, szczególnie w atrakcyjnych centrach biznesowych lub w pobliżu ważnych punktów komunikacyjnych, może także pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki. Nie ulega wątpliwości, że adres siedziby znajdujący się przy Alei Jana Pawła II w Warszawie budzi większe zaufanie u klientów zagranicznych.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze wirtualnego biura w stolicy?
Na rynku można znaleźć wiele firm mających w swojej ofercie rejestrację na wirtualny adres. Warszawa jest pod tym względem absolutnym liderem. To rodzi pytanie o to, którą z propozycji wybrać? Przy podejmowaniu decyzji warto zwrócić uwagę na kilka kwestii:
- miejsce prowadzenia działalności – im bardziej prestiżowe, tym zaufanie ze strony klientów będzie większe,
- cenę,
- okres, na jaki dokonywana będzie rejestracja,
- wysokość kaucji,
- dostępność usług dodatkowych.
Niewiele firm, oprócz samego adresu wirtualnego w Warszawie, oferuje także dodatkowe usługi towarzyszące. A te mogą być bardzo przydatne. O jakich świadczeniach mowa?
Usługi podstawowe i dodatkowe w ofercie na wynajem wirtualnego biura od Biznes Centrum
Jakie usługi towarzyszące powinny znaleźć się w ofercie?
Nie każdy przedsiębiorca zdaje sobie początkowo sprawę, jak istotna jest możliwość prowadzenia korespondencji z kontrahentami. Nowe technologie rozwinęły komunikację elektroniczną, ale nadal wiele instytucji praktykuje wysyłki fizyczne. A te mogą zawierać informacje kluczowe dla dalszego funkcjonowania podmiotu gospodarczego.
W ramach usługi adresu do korespondencji oraz odbioru listów i paczek, wirtualne biuro zobowiązuje się do przyjmowania, otwierania, a nawet skanowania i wysyłki w formie elektronicznej korespondencji przychodzącej.
Nie bez znaczenia będzie także nadawanie powiadomień e-mail o nowych listach, dzięki czemu nigdy nie przegapimy pilnego przekazu od organu skarbowego czy państwowego.
Nowoczesne wirtualne biuro może także oferować dostęp do panelu klienta w dedykowanym oprogramowaniu. To tam zawarte są wszystkie najważniejsze informacje na temat realizowanych usług. Jeśli interesuje Cię tani adres wirtualny w Warszawie z obsługą korespondencji, zajrzyj na stronę: https://biznescentrum.com/.
Na które usługi towarzyszące warto uważać?
Na rynku można znaleźć oferty, które uzależniają koszty wirtualnego adresu dla firmy w Warszawie, od realizacji dodatkowych pakietów usług. O ile obsługa korespondencji czy odbieranie paczek jest bardzo pożądana, o tyle przestrzeń coworkingowa czy prowadzenie księgowości może być realizowane przez inne jednostki.
Zawsze warto dokładnie przeczytać umowę i przekalkulować, jak kompleksowa obsługa oraz dostęp fizycznego miejsca do pracy, wpływa na nasz budżet. Może się bowiem okazać, że taka oferta wcale nie będzie najlepszym rozwiązaniem.