Budujesz swój biznes? Zobacz konferencję Founders Mind na PGE Narodowy [20 października]

Sprawdź agendę i dołącz

Nie wiesz jakie materiały reklamowe zamówić dla swojej firmy, ale zależy Ci na tym, aby były wyjątkową wizytówką Twojej firmy? Sprawdź nasze rady, które pomogą Ci w podjęciu decyzji. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi przygotowanymi na zamówienie.

Czym się kierować kupując gadżety promocyjne?

Przeszukując oferty sklepów z materiałami reklamowymi można odnieść wrażenie, że artykułów, które warto kupić jest coraz więcej i więcej, co znacznie utrudnia podjęcie decyzji. Dlatego dobrze jest wiedzieć, jakie cechy powinny mieć te najlepsze. Lista jest dość krótka:

Dodatkowa rada – określ budżet i się go trzymaj. Co istotne założenia finansowe nie mogą obejmować jedynie ceny produktu, ponieważ muszą też uwzględniać koszt ich przygotowania (personalizacji na zamówienie) oraz transportu. Plus jest taki, że programy lojalnościowe lub zniżki przy dużych zamówieniach zapewnia wiele firm oferujących ciekawe gadżety reklamowe na zamówienie.

Jakie gadżety reklamowe najlepiej się sprawdzają?

Spokojnie można stwierdzić, że istnieje grupa produktów, które są chętnie przyjmowane przez klientów. Oczywiście niezbędne jest ich spersonalizowanie, czyli umieszczenie na nich konkretnej grafiki lub napisu (logo, hasło nawiązujące do kampanii reklamowej, grafika itp.), ale same produkty również mają niebagatelne znaczenie. Poniżej prezentujemy listę tych gadżetów reklamowych na zamówienie, które powinny Cię szczególnie zainteresować.

  1. Kubki – szklane, porcelanowe, metalowe, z eko materiałów, wybór jest ogromny. Używa ich każdy, więc nie będzie wątpliwości co do jego przydatności. Taki artykuł ma też sporą powierzchnię do nadruku, więc Twoja osobista grafika na pewno będzie widoczna i wyróżni kubek, co utrudni jego znikanie w biurowych czeluściach.
  1. Długopisy – kochane przez miliony, nagminnie gubione, a także podkradane przy każdej możliwej okazji. Długopisu nie odmówią nawet Ci najbardziej oporni na darmowe bonusy (a nie ma ich wielu na naszej planecie). Można przebierać w modelach – proste, eleganckie, metalowe, w zestawach z piórem, posiadające dodatkową końcówkę pozwalającą obsługiwać ekrany dotykowe. Szalej do woli, bo to jedne z najtańszych gadżetów na rynku!

Długopis touch pen

  1. Kolorowanki – myślisz, że taki upominek zalicza się jedynie do kategorii „gadżety reklamowe dla dzieci”? Wcale nie! Dziś dorośli też je uwielbiają, w końcu nie bez powodu kolorowanki z dopiskiem „antystresowe” sprzedają się w księgarniach na pniu. Jeśli jednak książeczka z obrazkami do kolorowania trafi ostatecznie w ręce malucha i zajmie go chociaż na dziesięć minut, jego rodzice na pewno będą Ci bardzo wdzięczni. Dlatego bądź empatyczny i do zestawu dorzucić kredki. Najlepiej te zrobione z produktów pochodzących z recyklingu. Bądź eko!
  1. T-shirty – jeśli chodzi o odzież reklamową, to właśnie koszulki z krótkim rękawem robią furorę niezależnie od branży. To doskonały prezent dla klientów, fant konkursowy oraz koszulka dla hostessy. Możesz też wybrać nowoczesny, designerski projekt, który znajdzie się na firmowym T-shircie, aby Twoi pracownicy nosili tak przygotowane koszulki z dumą (bez narzekania na nudną i brzydką odzież roboczą).

Koszulki T-shirt damski 150g/m2 – sport grey

  1. Produkty związane ze zdrowiem i aktywnością fizyczną – wiadomo, że posiadanie maty do ćwiczeń nie jest równoznaczne z ich wykonywaniem, ale to już pierwszy krok. Pokaż, że Twoja firma troszczy się o klientów i udowadnia, że nie trzeba mieć rocznego abonamentu w siłowni, aby o siebie zadbać. Logo Twojej firmy trafi na zajęcia fitness lub wspinaczki? Świetnie, o to chodziło.

Kieruj się naszymi wskazówkami, a na pewno znajdziesz idealne gadżety dla swojego biznesu. Nie zapominaj, że to, co je wyróżnia to nie tylko rodzaj artykułu, ale świetnie dobrana personalizacja, wykonana na Twoje zamówienie.

Ostatnie Wpisy

Staking kryptowalut – oto wszytko co musisz wiedzieć!

Krzysztof Sołtys
5 kwietnia, 2024

Czy istnieje uniwersalny kalkulator nadpłaty kredytu? Zobacz, jak szybko obliczyć najlepszą dla Ciebie wysokość nadpłat

Krzysztof Sołtys
7 marca, 2024

Gadżety reklamowe – dlaczego warto je mieć?

Krzysztof Sołtys
5 marca, 2024

Czym jest Founders.pl?

Founders.pl to zamknięta platforma ludzi biznesu, której celem jest rozwinięcie Twojej sieci kontaktów i zwiększenie wiedzy biznesowej.

Networking

To miejsce dyskusji founderów, którzy dzielą się wiedzą, nawiązują współpracę i wspólnie rozwiązują problemy napotykane przez ich organizacje.

Wiedza

To miejsce ciągłego rozwoju biznesowego, kilkadziesiąt godzin nagrań z różnych obszarów budowania firmy, warsztaty, webinary i spotkania z psychologami.