Materiały

Nasza platforma to nie tylko bla-bla-bla, ale przede wszystkim baza setek godzinn materiałów, którę pomogą Ci w bla-bla-bla.

Dołącz za 39/mies.

netto

Akademia Foundera

AMA Bartosz Ferenc - o budowaniu firm: e-commerce, SaaS, usługowej

ikona: zegar

Długość materiału: 109min

Bartosz Ferenc to nałogowy przedsiębiorca, który prowadzi szereg różnych organizacji, o czym opowiada podczas prawie dwugodzinnego spotkania.

Piotr Litwa - Google Analytics - mierzenie i rozumienie

ikona: zegar

Długość materiału: 60min

Piotr Litwa w godzinnym wystąpieniu opowiada o podstawach Google Analytics – m.in.. o tym jak to działa, „z czym to się je” i dlaczego wcale nie jest darmowe.

AMA Franiszek Georgiew

ikona: zegar

Długość materiału: 143min

Franciszek Georgiew, twórca agencji Tigers, podzielił się z nami kulisami procesu rebrandingu agencji a także odpowiedział na szereg pytań dotyczących tak agencji, jak i jego samego.

AMA Diana Koziarska

ikona: zegar

Długość materiału: 120min

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o funduszach venture capital, ale baliście się zapytać! Diana opowiedziała o tym, jak działa VC, dlaczego ona odrzuca niektóre propozycje, dlaczego czasem należy odrzucić propozycję funduszu… i o wielu innych kwestiach związanych z finansowaniem firmy – absolutny must-watch!

Natalia Laskowska - Jak przeprowadzać spotkania 1:1

ikona: zegar

Długość materiału: 91min

Podczas spotkania rozmawialiśmy o tym, dlaczego spotkania 1:1 to najważniejsze narzędzie do zarządzania dla managera.
Natalia opowiedziała o podstawowych zasadach prowadzenia takich spotkań i stosowanych technikach, które od ręki można zastosować w codziennej pracy menedżerskiej.

Mick Griffin - Selling to everyone is selling to no one. Learn to narrow down your ICP and learn how to solve their problems

ikona: zegar

Długość materiału: 55min

Micka na konkretnych przykładach pokazuje, jak sensowne i wartościowe jest określenie granic swojego biznesu i jego odbiorców, nawet jeśli oznacza to odrzucenie sporej grupy potencjalnych, a przynajmniej w naszych głowach, klientów.

Maciej Wilczyński - Pricing, czyli jak sprawić, by firma była 10-15% bardziej rentowna?

ikona: zegar

Długość materiału: 47min

O tym dlaczego cena jest ważna, dlaczego należy myśleć o niej już teraz i dlaczego „teraz” to za późno jeśli tworzycie już produkt – o tym wszystkim i wielu innych kwestiach Maciej opowiada podczas swojej sesji.

Małgorzata Jasnoch - Przywództwo włączające – jak budować kulturę angażowania zespołu

ikona: zegar

Długość materiału: 101min

Małgorzata opowiedziała, ale także zachęciła uczestników do stawiania własnych tez i wniosków, o przywództwie włączającym.
Mowa była więc o tym, jak stać się osobą liderską, która z jednej strony otwiera siebie przed zespołem, ale z drugiej zachęca zespół do otworzenia się na nowe zadania i zachęcić ich do współuczestniczenia w procesach decyzyjnych.

Biznesowy Klub Dyskusyjny

Od 0 do 50 000 MRR - część pierwsza

ikona: zegar

Długość materiału: 107min

Bardzo ciekawa dyskusja w gronie kilkunastu founderów, ale również osób doświadczonych jako inwestorzy. Skupiliśmy się na dwóch sferach, tym co pomaga oraz tym co utrudnia rozwój firmy na wczesnym etapie od 0 do 50 tysięcy złotych regularnego miesięcznego przychody (MRR). Różne doświadczenia pomogły wymieniać się nie tylko w tych najważniejszych i często 'wyświechtanych' niejako hasłach typu 'zespół', 'budżet', 'pozyskiwanie klientów' czy 'planowanie'. Rozmowa pomogła zgłębić te obszary z perspektywy doświadczeń osób, które faktycznie tam były, miały lub mają te wyzwania.

Od 0 do 50 000 MRR - część druga

ikona: zegar

Długość materiału: 117min

Druga część dyskusji dotyczącej cyklicznego miesięcznego przychodu. Tym razem rozmawialiśmy m.in. o naszych klientach, sposobach na szukaniu produkt-market fit, ale również o wycenianiu swoich usług. Dyskusja była równie ożywiona, co podczas pierwszej części!

Budowanie kultury organizacyjnej

ikona: zegar

Długość materiału: 112min

Podczas spotkania mowa była o określaniu, tworzeniu, zmienianiu i utrzymywaniu kultury organizacyjnej – tego co spaja nas jako współpracowników. Była mowa m.in. o tym, czy rodzina może być wartością i elementem organizacyjnej kultury czy też o tym, co można zrobić gdy core’owi pracownicy Twojej firmy traktują ją tylko jako kolejne źródło zarobku.

Strategia z Konradem

Konrad Kwiatkowski - Strategia i egzekucja

ikona: zegar

Długość materiału: 387min

I sesja: Wartości organizacji, misja (w oparciu o podejście Scaling Up. 2.0) i BHAG
II sesja: Strategia, 3-letni plan strategiczny (w oparciu o podejście Scaling Up. 2.0) i kierunki strategiczne (w oparciu o metodologię BSC –Balanced Scored Card)
III sesja: Cele roczne, szczegółowy plan działańrocznych i techniki wyznaczania oraz egzekwowania w/w celów na baziedziennej, tygodniowej, miesięcznej i rocznej
IV sesja: „People business”czyli cykl życia pracownika w organizacji

Zespoły z Olą

Aleksandra Pszczoła - Budowanie zespołu

ikona: zegar

Długość materiału: 256min

I sesja: Budowanie efektywnego procesu rekrutacyjnego (tworzenie EVP, persony oraz ogłoszenia)
II sesja: Skuteczne wdrożenie gwarantujące zmniejszenie rotacji
III sesja: Off-boarding, czyli pożegnanie pracowników w dobrym stylu
IV sesja: Podstawy employer brandingu. Wizja, misja, wartości

Excel z Maciejem

Maciej Milcarz - Prognozowanie w Excelu

ikona: zegar

Długość materiału: 398min

I sesja: Cashflow like a pro: czym jest trend liniowy, jak jest zbudowany, jakie są jego wady?
II sesja: Czym są wahania sezonowe, jak są wyznaczane?
III sesja: Czym jest tzw. przedział ufności i o czym on mówi?
IV sesja: prognozowanie oparte o wiedzę ekspercką i symulacje Monte Carlo.

Analityka z Piotrem

Piotr Zaniewicz - Analityka w służbie firmy

Ten cykl warsztatów trwa w kwartale marzec-maj, do dziś odbyły się:
I sesja: Największe zagrożenia w Google Analytics
II sesja: Segmentacja użytkowników

Globalna sprzedaż z Piotrem

Budowa i automatyzacja globalnej sprzedaży B2B

Ten cykl warsztatów trwa w kwartale marzec-maj, do dziś odbyły się:
I sesja: Pozyskanie pierwszych 10 klientów
II sesja: Automatyzacja sprzedaży