Materiały

Nasza platforma to kilkadziesiąt godzin nagrań z różnych obszarów budowania firmy. Wiedza selekcjonowana i tworzona przez praktyków. Dołącz i zacznij biznesową edukację już dziś.

Dołącz za 39/mies.

netto

AKADEMIA FOUNDERA

AMA Bartosz Ferenc - o budowaniu firm: e-commerce, SaaS, usługowej

ikona: zegar

Długość materiału: 109min

Bartosz Ferenc to nałogowy przedsiębiorca, który prowadzi szereg różnych organizacji, o czym opowiada podczas prawie dwugodzinnego spotkania.

Piotr Litwa - Google Analytics - mierzenie i rozumienie

ikona: zegar

Długość materiału: 60min

Piotr Litwa w godzinnym wystąpieniu opowiada o podstawach Google Analytics – m.in.. o tym jak to działa, „z czym to się je” i dlaczego wcale nie jest darmowe.

AMA Franiszek Georgiew

ikona: zegar

Długość materiału: 143min

Franciszek Georgiew, twórca agencji Tigers, podzielił się z nami kulisami procesu rebrandingu agencji a także odpowiedział na szereg pytań dotyczących tak agencji, jak i jego samego.

AMA Diana Koziarska

ikona: zegar

Długość materiału: 120min

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o funduszach venture capital, ale baliście się zapytać! Diana opowiedziała o tym, jak działa VC, dlaczego ona odrzuca niektóre propozycje, dlaczego czasem należy odrzucić propozycję funduszu… i o wielu innych kwestiach związanych z finansowaniem firmy – absolutny must-watch!

Natalia Laskowska - Jak przeprowadzać spotkania 1:1

ikona: zegar

Długość materiału: 91min

Podczas spotkania rozmawialiśmy o tym, dlaczego spotkania 1:1 to najważniejsze narzędzie do zarządzania dla managera.
Natalia opowiedziała o podstawowych zasadach prowadzenia takich spotkań i stosowanych technikach, które od ręki można zastosować w codziennej pracy menedżerskiej.

Mick Griffin - Selling to everyone is selling to no one. Learn to narrow down your ICP and learn how to solve their problems

ikona: zegar

Długość materiału: 55min

Mick na konkretnych przykładach pokazuje, jak sensowne i wartościowe jest określenie granic swojego biznesu i jego odbiorców, nawet jeśli oznacza to odrzucenie sporej grupy potencjalnych, a przynajmniej w naszych głowach, klientów.

Maciej Wilczyński - Pricing, czyli jak sprawić, by firma była 10-15% bardziej rentowna?

ikona: zegar

Długość materiału: 47min

O tym dlaczego cena jest ważna, dlaczego należy myśleć o niej już teraz i dlaczego „teraz” to za późno jeśli tworzycie już produkt – o tym wszystkim i wielu innych kwestiach Maciej opowiada podczas swojej sesji.

Małgorzata Jasnoch - Przywództwo włączające – jak budować kulturę angażowania zespołu

ikona: zegar

Długość materiału: 101min

Małgorzata opowiedziała, ale także zachęciła uczestników do stawiania własnych tez i wniosków, o przywództwie włączającym.
Mowa była więc o tym, jak stać się osobą liderską, która z jednej strony otwiera siebie przed zespołem, ale z drugiej zachęca zespół do otworzenia się na nowe zadania i zachęcić ich do współuczestniczenia w procesach decyzyjnych.

Kacper Kostrzewa - Cold calling: jak robić to dobrze

ikona: zegar

Długość materiału: 107min

Podczas spotkania Kacper opowiada o całym spektrum zagadnień związanych z cold callingiem – m.in. o najczęstszych błędach i ich konsekwencjach czy o tym, jak ważne są skrypty i struktura takich działań. Mówi także o dobrym elevator pitchu, a także uczy jak odróżnić wymówkę klienta od realnej obiekcji, jak odpowiadać na najczęstsze obiekcje klientów i oczywiście – jak radzić sobie z Gatekeeperem czyli recepcją/sekretariatem.

Łukasz Podgajny - Notion jako baza wiedzy – firmowa i osobista

ikona: zegar

Długość materiału: 63min

Łukasz opowiada o nie tylko ogólnie o Notion, ale przede wszystkim o praktycznych aspektach wykorzystania tego narzędzia. Pokazuje zarówno wykorzystanie go w formie prywatnej bazy wiedzy i informacji, jak i dzielenia się danymi, procedurami czy poradami wewnątrz organizacji.

Arkadiusz Szczudło - Kawka z prawnikiem na temat zabezpieczania swojego IP w działalności

ikona: zegar

Długość materiału: 32min

Arek przejrzyście odpowiada na najpopularniejsze pytania w zakresie takich tematów jak ochrona marki, rejestracja znaków towarowych i praw autorskich, sposoby na walkę z nieuczciwą konkurencją, praktyczne metody zabezpieczenia IP w Twojej działalności oraz umowy prawnoautorskie.

Adrian Gorzycki - najczęstsze błędy przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmowy kanał YouTube

ikona: zegar

Długość materiału: 65min

Podczas rozmowy z Adrianem dowiedzieliśmy się w jakie pułapki najczęściej wpadają przedsiębiorcy, którzy chcą rozwinąć kanał YouTube dla swojej firmy. Rozmawialiśmy o kolejnych etapach realizacji firmowego kanału YT, aby „natknąć się” na rozmaite problemy i błędy popełniane przez firmy, ich pracowników i właścicieli.

PROCESY I STRATEGIA

Piotr Litwa - Analityka w służbie firmy

ikona: zegar

Długość materiału: 169min

I sesja: Największe zagrożenia w Google Analytics

II sesja: Segmentacja użytkowników

III sesja: Optymalizacja landing page

IV sesja: Optymalizacja ścieżki użytkownika

Maciej Milcarz - Prognozowanie w Excelu

ikona: zegar

Długość materiału: 397min

I sesja: Cashflow like a pro: czym jest trend liniowy, jak jest zbudowany, jakie są jego wady?

II sesja: Czym są wahania sezonowe, jak są wyznaczane?

III sesja: Value at risk oraz Tail value at risk oraz case study pewnego startupu

IV sesja: Prognozowanie oparte o wiedzę ekspercką i symulacje Monte Carlo.

Konrad Kwiatkowski - Strategia i egzekucja

ikona: zegar

Długość materiału: 387min

I sesja: Wartości organizacji, misja (w oparciu o podejście Scaling Up. 2.0) i BHAG

II sesja: Strategia, 3-letni plan strategiczny (w oparciu o podejście Scaling Up. 2.0) i kierunki strategiczne (w oparciu o metodologię BSC –Balanced Scored Card)

III sesja: Cele roczne, szczegółowy plan działań rocznych i techniki wyznaczania oraz egzekwowania w/w celów na bazie dziennej, tygodniowej, miesięcznej i rocznej

IV sesja: „People business”czyli cykl życia pracownika w organizacji

Igor Kałuża - Automatyzacja

ikona: zegar

Długość materiału: 197min

I sesja: Wstęp do automatyzacji i porównanie softu

II sesja: Więcej kroków, większa oszczędność czasu – czyli rozbudowane scenariusze automatyzacji

III sesja: Jeszcze automatyzacja czy już no-code development?

PSYCHIKA FOUNDERA

Spotkania z psychoterapeutą

ikona: zegar

Długość materiału: 426min

Rozmowy z terapeutami i psychologami na tematy, o których każdy founder myśli, ale nikt nie mówi. Podczas cyklicznych spotkań rozmawiamy o problemach dotykających founderów, m.in. w oparciu o test MBTI.

SPRZEDAŻ I MARKETING

Filip Duszczak - Kultura sprzedaży. Jak budować skuteczne zespoły handlowe.

ikona: zegar

Długość materiału: 168min

I sesja: Budowanie lejków generowania leadów

II sesja: Opracowanie procesu sprzedaży – główne założenia

Piotr Zaniewicz - Budowa i automatyzacja globalnej sprzedaży B2B

ikona: zegar

Długość materiału: 240min

I sesja: Pozyskanie pierwszych 10 klientów

II sesja: Automatyzacja sprzedaży, planowanie procesu sprzedaży, KPI i analiza wyników

III sesja: Delegacja zadań i budowanie zespołu

Adrian Gamoń - LinkedIn dla biznesu

ikona: zegar

Długość materiału: 217min

I sesja: Budowanie marki osobistej (jako foundera, lidera, specjalisty) na Linkedinie

II sesja: Social selling i networking na LinkedInie

III sesja: Koncept komunikacji i tworzenie treści na LinkedInie

IV sesja: Strona firmowa i reklama na LinkedInie

TEAM BUILDING

Aleksandra Pszczoła - Budowanie zespołu

ikona: zegar

Długość materiału: 258min

I sesja: Budowanie efektywnego procesu rekrutacyjnego (tworzenie EVP, persony oraz ogłoszenia)

II sesja: Skuteczne wdrożenie gwarantujące zmniejszenie rotacji.

III sesja: Off-boarding, czyli pożegnanie pracowników w dobrym stylu.

IV sesja: Podstawy employer brandingu. Wizja, misja, wartości