Budujesz swój biznes? Zobacz konferencję Founders Mind na PGE Narodowy [20 października]

Sprawdź agendę i dołącz

Prowadzi Pani własną kancelarię adwokacką. W którym momencie zdecydowała się Pani na założenie własnego biznesu?

Taką decyzję podjęłam po rozstaniu z ostatnią kancelarią, z którą współpracowałam. Postanowiłam sobie wtedy zrobić 2-3 miesięczny urlop, żeby odpocząć i się zresetować, wsłuchać w siebie oraz zastanowić gdzie i z kim, chcę dalej pracować. Zbiegło się to z początkiem pandemii, więc nie tylko ja się zatrzymałam, ale cały świat. W tym czasie z moich usług skorzystało kilka podmiotów i doszłam do wniosku, że nie widzę możliwości pracy w czyjejś kancelarii, ponieważ mam zupełnie inny pogląd na prowadzenie kancelarii i obsługę klientów. Tak powstała moja kancelaria.

Co Panią zaskoczyło w prowadzeniu własnej kancelarii?

Nie spodziewałam się, że prowadząc własną kancelarię, będę miała aż tak dużo dodatkowych działań. Zaopatrzeniowiec, księgowa, marketingowiec – ale nie ukrywam, że mi się to podoba, ponieważ należę do osób dynamicznych i mnogość różnych tematów do załatwienia, jest dla mnie motywujące.

Konferencja od przedsiębiorców dla przedsiębiorców

Działa Pani na TikToku. Obserwuje Panią blisko 60 tys osób. Jak to się stało, że zdecydowała się Pani korzystać z TikToka jako kanału komunikacyjnego?

Do tiktoka namawiała mnie moja znajoma, która wiedziała, że chcę się dzielić wiedzą prawną. Zdawała sobie sprawę, że forma filmików jest dla mnie najbardziej naturalna. Długo się opierałam twierdząc, że to aplikacja dla nastolatków i nie ma tam miejsca na treści edukacyjne, ponieważ bazowałam na opiniach znajomych. Ale pewnego dnia spróbowałam i…już jeden z moich pierwszych filmów uzyskał w ciągu doby ponad 100 tys. wyświetleń. To mnie zmotywowało. Ten wynik oraz liczne komentarze i wiadomości otrzymywane od obserwatorów, utwierdziły mnie w przekonaniu, że to dobry sposób na edukowanie z zakresu prawa, które niestety w żaden sposób nie jest realizowane w szkole.

Jak TikTok wpłynął na rozpoznawalność Pani firmy? Czy przekłada się to na pozyskiwanie nowych klientów?

Tiktok prowadzę jako adwokat nie jako Kancelaria DOPART, w związku z czym nie jestem w stanie powiedzieć czy i w jakim zakresie TikTok wpłynął na rozpoznawalność kancelarii. Prawdopodobnie bardziej wpłynął na rozpoznawalność mojej marki osobistej.

Jak poza Youtube i TikTokiem, dociera Pani do potencjalnych klientów?

Zdecydowanie największa część klientów trafia do mnie z poleceń moich dotychczasowych zadowolonych klientów. W mojej branży najważniejsze jest zaufanie do adwokata, a klienci czują się zdecydowanie pewniej, jeżeli wiedzą, że osoby które poleciły moje usługi, same z nich korzystały i były zadowolone.

Prowadzenie własnej kancelarii może generować stres. Jak sobie Pani z nim radzi. Jakie są Pani sposoby na odpoczynek?

Moimi głównymi sposobami na odpoczynek jest spędzanie czasu z bliskimi, na łonie natury, joga i przede wszystkim okresowe wyłączanie telefonu tak żeby się od wszystkiego odciąć. Warto też przeanalizować skąd pojawia się stres i czy faktycznie, to czym się stresujemy, realnie może się zdarzyć. Dość często okazuje się, że nie.

Ostatnie Wpisy

Najlepsze gadżety reklamowena zamówienie: skuteczna promocja biznesu

Krzysztof Sołtys
5 kwietnia, 2024

Staking kryptowalut – oto wszytko co musisz wiedzieć!

Krzysztof Sołtys
5 kwietnia, 2024

Czy istnieje uniwersalny kalkulator nadpłaty kredytu? Zobacz, jak szybko obliczyć najlepszą dla Ciebie wysokość nadpłat

Krzysztof Sołtys
7 marca, 2024

Czym jest Founders.pl?

Founders.pl to zamknięta platforma ludzi biznesu, której celem jest rozwinięcie Twojej sieci kontaktów i zwiększenie wiedzy biznesowej.

Networking

To miejsce dyskusji founderów, którzy dzielą się wiedzą, nawiązują współpracę i wspólnie rozwiązują problemy napotykane przez ich organizacje.

Wiedza

To miejsce ciągłego rozwoju biznesowego, kilkadziesiąt godzin nagrań z różnych obszarów budowania firmy, warsztaty, webinary i spotkania z psychologami.