3 mln PLN
10 ludzi
E-commerce
Budowanie społeczności wokół marki
Crowdfunding
Performance marketing
Tworzenie własnego produktu
UX sklepu internetowego
Wdrażanie sklepu internetowego
Zmiany formy prawnej firmy
Zwiększanie sprzedaży w e-commerce
Wychował się w rodzinie z szewskimi tradycjami. Jego ojciec związany jest z branżą obuwniczą od 30 lat dzięki czemu miał okazję obserwować rynek obuwniczy od najmłodszych lat. Pierwsze doświadczenie w sprzedaży internetowej obuwia zdobył jako nastolatek, oferując je na Allegro. Dość szybko zauważył, że małe zakłady szewskie tracą perspektywę na rozwój i postanowił połączyć miłość do butów z pasją do sprzedaży internetowej. Odpowiedzialny za wdrożenie i rozwój kilku sklepów internetowych m.in. twojemeble.pl, belmeb.pl. Od 2013 roku tworzy markę obuwniczą AKARDO.pl.