Budujesz swój biznes? Zobacz konferencję Founders Mind na PGE Narodowy [20 października]

Sprawdź agendę i dołącz

Founders Conf to nasza kolejna inicjatywa. Tym razem widzimy się online. Czeka Was cała masa wartościowych prelekcji

Jednym z tematów, które zostaną poruszone na konferencji, będzie:

„Growth marketing i wnioski z 830 testów A/B/n, czyli jak w przewidywalny sposób generować wzrosty w firmie „.

Wiedzą na ten temat, podzielą się z Wami:

Bartosz Pielaszek (Opera.com) Data-driven growth marketer z przeprowadzonymi +830 testami A/B/n, $25m wydanymi na media i pasją do eksperymentowania na całym lejku marketingowym. Implementował strategie growthowe w startupach i firmach z listy Fortune 500: Opera.com, Booking.com, Nestle, Voxer, Ladder.io, Tagvenue, TenderHut.

oraz Filip Pabisek (Prezi.com) Pasjonat SaaSow i Growthu opartym na pracy z dziesiątkami start-upow w różnych branżach, przez SMB do Fortune 500, takich jak Booking.com czy Nestle. Na swoim koncie ma ponad 350 testów A/B/n z zakresu Landing Pages, In-appów, Emaili, Pricingu i wew. zmian produktowych. Obecnie pracuje w Prezi, w ktorym jest odpowiedzialny za PQLs calej firmy.

Tematy kolejnych prelekcji pojawią się już wkrótce na

Founders Conf

Chcesz poznać najlepsze praktyki z polskich i międzynarodowych firm?

Ostatnie Wpisy

Bankowy niezbędnik przedsiębiorcy — konto firmowe

Michał Bąk
24 maja, 2022

Doszliśmy do wniosku, że briefowanie klientów nie działa – Marcin Cichocki (Kuźnia Treści)

Monika Troska
20 kwietnia, 2022

Marzysz o własnym biznesie? Może warto zdecydować się na franczyzę punktu kurierskiego? Oto TOP 5 „za”.

Michał Bąk
19 kwietnia, 2022

Czym jest Founders.pl?

Founders.pl to zamknięta platforma ludzi biznesu, której celem jest rozwinięcie Twojej sieci kontaktów i zwiększenie wiedzy biznesowej.

Networking

To miejsce dyskusji founderów, którzy dzielą się wiedzą, nawiązują współpracę i wspólnie rozwiązują problemy napotykane przez ich organizacje.

Wiedza

To miejsce ciągłego rozwoju biznesowego, kilkadziesiąt godzin nagrań z różnych obszarów budowania firmy, warsztaty, webinary i spotkania z psychologami.